HTML

Autós átverések

Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy leleplezzük a magyarországi és külföldi autóvásárláskor történő csalásokat, szervizekben történt átveréseket, bolti-, és alkatrészvásárlási füllentéseket, hazugságokat. Ezen az oldalon nics kertelés, csak a kiábrándító és kemény igazság. Az okos ember más kárából tanul, ezért remélem a posztok olvasásával elkerülhetik a csalásokat, átveréseket. Szeretné saját tapasztalatait, kellemetlen élményeit megosztani? Küldje el e-mailben, mi pedig garantáltan megjelenítjük oldalunkon. autosatveresek@gmail.com

Friss topikok

Aki megúszta a szervizes átverést

2008.01.07. 13:30 autosatveresek

 

"Történt a minap, hogy feltörték a kocsimat, és elvittek jó sok mindent. A lényeg nem is ez. Sajnos az autó zárszerkezetét annyira meg rongálták, hogy nem lehette becsukni. Ezért telefonáltam akkor még kedvenc autó szervizembe." "Azt mondták menjek be, megnézik ekkor még örültem mivel nem is vártam, hogy szinte azonnal fogadnak. Egy úriember érkezett lesújtó hírekkel. Ki kell cserélni, az összes zárbetét, meg a kilincset is(eltörtek a lamellák). 41 000Ft az összeget nem is vitatnám ez jó sok mindennek tûnik, hát ennyi akkor ennyi. Kértem egy kis gondolkodási idõt, hát ugye nekem sajnos ez sok pénz. Erősen technokrata beállítottságú vagyok, és napomnak amúgy is lõttek. Elmentem egy közeli autó bontóba. Azt mondták van kilincs 1500 Ft. Azt is mondta a bácsi, lehet rendelni betét külön. Két kulcs kell majd az autóhoz, egy amivel kinyitjuk, meg egy amivel indul.
Az új betét 5000 Ft 2 napot kell várni rá, nyeltem egyet még is csak 6500 Ft nem 41 000, nem túl elegáns, de jelen megszorítások mellett örültem, hogy ennyivel megúszom. A kilincsre nem kellet várni, ezért azt hazavittem. Ezután csavarhúzót ragadtam. Mivel hangszórót már szereltem az ajtóba, ezért a kárpitot leszedni gyerekjáték volt. Ki is kaptam, a törött szerkezetet. Ekkor tapasztaltam, hogy a zárbetétnek semmi baja(Lamellák még sincsenek eltörve). Beraktam a régi betétet, az új kilincsbe szépen össze szereltem, és azóta is mûködik. A Saját kulcsával igen, de semmi mással nem lehet nyitni az ajtót. Ettõl két érzés vet rajtam erõt. 1, Megdicsértem magam, még is csak 1500 Ft plusz utána járásból megoldódott a dolog. 2, Mért is került volna, ez a szervizben 41 000 Ft-ba. Eddig szerettem a "megszokott szervizbe" járni, mert úgy éreztem korrekt cég. De ezután ha tehetem, messzirõl fogom kerülni õket. Úgy érzem, mivel az én vásárló erõm elvesztése nem okoz jelentõs érvágást a fent említett cégnek, ezért végsõ elkeseredésemben Írok neked(tek)."

fogyasztovedelem.com

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autosatveresek.blog.hu/api/trackback/id/tr64288125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pippo 2008.01.08. 00:14:09

Engem is át akartak baszni a szervízbe. Klímakompresszor 120.000 munkadíj nélkül, kicsit sokalltam. Elhúztam egy másik helyre, ahol kiderült, hogy csak elektronikai hiba volt, és villamosságis megoldotta 5000 rugóért.

Smithie 2008.01.10. 00:17:46

Ez a sztori is ugyanabban a betegségben szenved, mint az edigiek. Ködös marad benne az "akkor még kedvenc" autószerviz meghatározása. Ha ez a továbbiakban is így marad, akkor a blog csak felkészítő (hogyan ne hagyjuk magunkat lehúzni) sztorigyűjtemény marad, és sosem lesz belőle 'szégyenfal'. Ami nem rossz, de aki nem ért a problémakörhöz vagy nem tud/mer saját kezűleg autót szerelni, és nincsenek megbízható ismerős szakijai, az továbbra sincs kisegítve 'hová ne' jellegű infókkal. A blog célkitűzése egyébként mi is pontosan? Nekem elsőre ez a 2 lehetőség jutott eszembe, és az eddigiek alapján a felkészítés tűnik a célnak.

autosatveresek 2008.01.10. 12:35:22

Az oldal létrehozásakor mérlegeltük azt a tényt, hogy a konkrét cégnév megadása esetén peres eljárás indítható ellenünk hitelrontás miatt. A cikkek hivatkozásaiban megtalálhatóak a konkrét cégnevek, amik feltüntetését mi nem tartottunk fontosnak a cikkek, írások publikálásakor, közzétételekor. Az oldalon próbáljuk összegyűjteni a legtipikusabb csalási és átverési formákat, melyek véleményünk szerint bármelyik kereskedésben, szervízben, boltban előfordulhatnak. Ha valaki konkrét cégnevet szeretne említeni, a kommentekben bármikor megteheti, ugyanis az abban leírtakért az oldal szerkesztői nem vállalnak felelősséget. A felvetését, észrevételét köszönjük, és megértettük, ezért a következőkben pontosabb hivatkozásokat szerepeltetünk, hogy akit konkrétan érdekel, az rátalálhasson a pontos cégnévre, és azok információira. Köszönettel és tisztelettel: autósátverések

Smithie 2008.01.10. 13:37:15

Köszönöm a választ. Kíváncsian várom a további történeteket, és jogi bonyodalmaktól mentes, sikeres jövőt kívánok. A történetek szereplőinek pedig: fel a fejjel és írjanak kommenteket bátran ők is. :)
Tistelettel, kitartó olvasójuk: Smithie

Peti 2008.01.22. 21:31:11

Én úgyszintén így jártam, hogy feltörték a kocsit amivel dolgozom. A "szakszervizben" komplett zárgarnitúrát akartak csak adni 210ezer jó magyar forintért! Elvittem a zárat egy kulcsmásolóshoz, aki megszerelte 4ezerért.
Spóroltam 206ezer forintot elég gyorsan!

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.22. 23:02:44

tekintettel arra, hogy a márkaszervizbe járó autó java része biztosítva van, a szerviznek és a tulajdonosnak is az az érdeke, ha a zár komplett ki legyen cserélve és ugyanúgy egy kulccsal menjen, mint korábban

persze attól még kérdezni lehetne, hogy a casco fogje-e fizetni

azt meg, hogy mégse rossz, szétszedés nélkül nyilván nem látta, mivel röntgen szeme nincs azoknak se

megjegyzem, szerelni nem szeretnek, inkább csak cserélni, mert gyorsabban hoz nagyobb forgalmat, nyilván
süti beállítások módosítása