HTML

Autós átverések

Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy leleplezzük a magyarországi és külföldi autóvásárláskor történő csalásokat, szervizekben történt átveréseket, bolti-, és alkatrészvásárlási füllentéseket, hazugságokat. Ezen az oldalon nics kertelés, csak a kiábrándító és kemény igazság. Az okos ember más kárából tanul, ezért remélem a posztok olvasásával elkerülhetik a csalásokat, átveréseket. Szeretné saját tapasztalatait, kellemetlen élményeit megosztani? Küldje el e-mailben, mi pedig garantáltan megjelenítjük oldalunkon. autosatveresek@gmail.com

Friss topikok

"nesze semmi fogd meg jól"

2008.03.31. 10:28 autosatveresek

 

"Januárban bevittem az autómat a magán tulajdonú műintézménybe. Elmeséltem az autó történetét, miszerint normális esetben 180E-Ft hiteltartozás van a kocsin, ez az eset a futamidő szerződésbeli lejárta. A nem normális eset pedig, ha idő előtt kifizetem egy összegben a tartozást, akkor a fizetendő kb. 250.000-Ft ami különböző becsületes??? banki lehúzásoknak köszönhető. No sebaj mondja a tulaj, eladja ő így is. Következtek a papírmunkák aláírások stb. Megállapodtunk a végösszegben is ami, 350.000-Ft volt. Ennek jegyében vártam a történéseket, egyszer csak jön egy telefon, hogy lenne egy vevő de valamilyen cserét szeretne, és adjam a kocsit 300.000-Ft-ért, mivel 1600 köbcentis nehezen fog elkelni. Mondom neki, hogy eszem ágában sincs olcsóbban adni, inkább elviszem más kereskedőhöz. Nem telt bele két nap újabb telefon, mehetek a pénzért ami 100E-Ft lett mert, a tulaj a meghatalmazásomra lerendezte a banki dolgokat kifizetett 238.614-Ft-ot ami azért lett ennyi mert, januárban befizettem a havi esedékességet. A különbözetet nem volt hajlandó kifizetni, sőt a kocsi eredetiség vizsgálatára még lehúzott rólam  20000-Ft-ot, ami hivatalosan mobil vizsgálóknál is kiszállással együtt 18500-Ft. Így maradt az autómból, ami megkímélt szép állapotú volt, 80000-Ft. Nesze semmi fogd meg jól. Azért írtam le ezt a történetet, hátha valakinek tanulságul szolgál, és odafigyel hasonló esetben. Én sajna így jártam."

www.panaszfal.hu

5 komment

Címkék: autó átverés használt eladás

A bejegyzés trackback címe:

https://autosatveresek.blog.hu/api/trackback/id/tr77404240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bfkiller 2008.03.31. 11:01:38

Meg kellett volna várni a hitel lejáratát, és aztán eladni. Az eredetiségvizsgát pedig az új vevő fizeti. Habár olyat én is hallottam, hogy a kereskedő kifizettete az eladóval az eredetiség vizsgát, avval az indokkal, hogy az ő a nevére veszi az autó, majd kifizetette az eladóval akkor, mikor lett rá vevő, majd kifizetette a vevővel is. Asszem úgy működik, hogy a kereskedőnek nem is kell a nevére venni, így neki nem is kellett volna eredetiségvizsgát csináltatnia.

Lowtyo 2008.03.31. 11:18:06

Képzeld, ha 3 kilóért odadod mennyit kapsz éert 30 ezret?
Autót nem adunk kereskedésbe! Internet, meg a balkáni módszer, papírt az ablakra.
Lehet, hogy ciki, de nekem 3 nap alatt elment az egyik autóm úgy, hogy az ablakba volt a papír, szépen lemostam és elmentem bevásárolni. Egy ipse lecsekkolta a parkolóba és hívott. Pár óra múlva vitte.

JGabor · http://segitazautoszerelo.hu/ 2009.06.16. 18:58:56

Nem egyedi eset. Ilyenkor alapvető lenne, hogy a konkrét eladás előtt megejt neked egy telefont.

ErősPista 2012.04.19. 06:28:55

2012 Áprilisban vásároltam egy 17 éves autót. A hasznaltauto.hu-n néztem ki. Felhívtam. Egy kft volt. Mondták a címet, ahol megmutatják az autót. Dícsérték, és a szerződésre még egy év garanciát is írtak. Hazavittem, és kezdtett tisztulni a kép, hogy mit is vettem meg. Azóta sem érhetők el a telefonon... Átvertek és eltűntek!

Ne vásároljatok tőlük: Resp-car Kft. 20/4919331, 20/2007125, 20/6228671

Jelenleg Öregautó néven futnak, de úgy látom, ez is folyamatosan változik!

Sandokan25 2014.04.10. 18:57:07

Én a Sturcz autónál nézelődtem Székesfehérváron... hazudoznak össze-vissza. Kerüljétek el a kétes társaságot mert átvernek.
süti beállítások módosítása