HTML

Autós átverések

Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy leleplezzük a magyarországi és külföldi autóvásárláskor történő csalásokat, szervizekben történt átveréseket, bolti-, és alkatrészvásárlási füllentéseket, hazugságokat. Ezen az oldalon nics kertelés, csak a kiábrándító és kemény igazság. Az okos ember más kárából tanul, ezért remélem a posztok olvasásával elkerülhetik a csalásokat, átveréseket. Szeretné saját tapasztalatait, kellemetlen élményeit megosztani? Küldje el e-mailben, mi pedig garantáltan megjelenítjük oldalunkon. autosatveresek@gmail.com

Friss topikok

Ismét egy szervizes sztori

2008.02.20. 08:51 autosatveresek

 

"Tavaly Decemberben lerobbant az autóm és egy szakszerviz megállapítása szerint 4db porlasztócsúcs cseréjére volt szükség. Mivel a szervizben ennek darabja 80-90ezer forint lett volna, ezért azt a lehetőséget választottam, hogy azt saját magam szerzem be, és a szakszervizzel szereltetem be, amit Õk vállaltak és teljesítettek is amiről számlát is kaptam azzal a megjegyzéssel, hogy hozott alkatrészt szereltek be. Eddig ebben semmi hiba.

A pár hónappal később viszont az autóm ismét lerobbant és egy másik szakszerviz ismét megállapította, hogy a porlasztócsúcsot ki kell cserélni. (ezzel az alkatrésszel az autó eddig kb. 20000 km-t ment, amely még nem indokolná az ismételt cserét.) Kiderült továbbá, hogy a jelenlegi rossz alkatrész nem az, amit Én tavaly decemberben beszereltettem, mert ezen az alkatrészen a szakszerviz raktári száma szerepel, amit viszont Én vittem, azon csak egy gyártó által használt számsor szerepelt. Az általam vitt alkatrészt beszerelés előtt lefényképeztem a gyári bontatlan csomagolásában, hogy ezek a számok látszanak. Azt azért még megjegyezném, hogy ehhez az alkatrészhez azóta senki nem nyúlt, hiszen az autó jól műkötött és nem jelzett hibát."

www.jogiforum.hu

3 komment

Címkék: autó alkatrész használtautó szervíz

A bejegyzés trackback címe:

https://autosatveresek.blog.hu/api/trackback/id/tr13346667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalasnyikovfan 2008.02.20. 18:06:36

Ez tipikusan az az átbasásfajta ami elkerülhető ha valahogy benn tud maradni az ember az autó mellett a szervízben. Nem véletlenül ritka manapság hogy ezt megengedik !

Breadface 2008.02.21. 07:58:29

Én is szívesen maradnék az autómmal a szervizban, csak sajnos az időm nem engedi, ezért ott basznak át, ahol tudnak.

rémes 2008.02.22. 18:19:33

Akkor most a gyári porlasztócsúcs szart be?
Az elég ciki.
süti beállítások módosítása