HTML

Autós átverések

Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy leleplezzük a magyarországi és külföldi autóvásárláskor történő csalásokat, szervizekben történt átveréseket, bolti-, és alkatrészvásárlási füllentéseket, hazugságokat. Ezen az oldalon nics kertelés, csak a kiábrándító és kemény igazság. Az okos ember más kárából tanul, ezért remélem a posztok olvasásával elkerülhetik a csalásokat, átveréseket. Szeretné saját tapasztalatait, kellemetlen élményeit megosztani? Küldje el e-mailben, mi pedig garantáltan megjelenítjük oldalunkon. autosatveresek@gmail.com

Friss topikok

Hová lett a benzin?

2008.01.31. 21:19 autosatveresek

 

Szívás, azután szívás:

"A múltkor elkövettem azt a hibát, hogy nem sokkal szervizbe vitel előtt tankoltam a kocsival, így volt benne kb. 35 l benzin, amikor átvették (ezt az átvételkor nem írják fel, csak a km óra állást).
Amikor javítás után megyek ki, veszettül villog a kijelző, hogy a kocsiban kb. 1 km-re elegendő benzin van, azonnal tankoljak.
A km óra szerint egy kilométert sem mentek a kocsival.
Amikor szóltam, még ők voltak felháborodva, hogy mit képzelek, ha nem tudom bizonyítani amit mondok feljelentenek rágalmazásért.
Nem is az anyagi kár volt a legsúlyosabb, hanem, hogy nyíltan hülyének nézik az embert, különösebb rizikó nélkül, és pofátlanul még nekik áll feljebb.
(Vélhetően senki nem készíttet közjegyzői okiratot szervizbe menés előtt, hogy hány liter benzin van a tankban.)
Úgyhogy vigyázzatok, szervizbe menetel előtt ne legyen több 3-4 l benzinnél több a kocsiban."

www.jogiforum.hu

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autosatveresek.blog.hu/api/trackback/id/tr45320172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzomjasFeri 2008.02.01. 07:34:54

Ahol eddig jobb szervízben jártam, ott felvették munkalapra a kocsi sérüléseit, és a tank állását is.
Mondjuk ez céges kocsikkal volt, a sajátot, meg olyan helyre hordom, ahol ilyen nem fordul elő, mert régóta ismerem őket.

bfkillah 2008.02.01. 10:24:13

Ilyen esetet én is hallottam. A haverom gépéből az ismerős szerelő szívott le kb 15-20 litert. A faszi állította, hogy nincs köze a "párolgáshoz". A haverom nem tudott mit tenni, csak azt, hogy többet nem vitte oda az autót.

isti77 2008.02.01. 12:29:45

"A km óra szerint egy kilométert sem mentek a kocsival."

Ez igaz, valóban nem mentek vele, azzal semmit nem nyernének, hogy a te autódban lejárják a benzint.
Csak leszívták.
És még örülhetsz, hogy csak a benzinnek kelt lába, nem az autónak pár nappal a szervíz után. Erre is vigyázzatok! Nekem egyszer a márkaszervízben azzal akartak bepróbálkozni, hogy valamiért nagyon kellett (volna) nekik a váltózár kulcsa, holott nem volt lezárva. Ésszerű magyarázatot nem tudtak adni, nem adtam oda. Akkor voltam utoljára olyan szervízben, ahol az autóval egy másik helyiségben "foglalkoznak", miközben nekem a váróban kell ücsörögnöm, és nem látom.

bfkillah 2008.02.02. 14:19:58

Apám kapott egy csekket gyorshajtásról. Kiderült. hogy a kép akkor készült, mikor az autó szervízben volt. A képet bevitte, elismerték, kifizették. Happyend

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.02.07. 19:02:36

"hogy valamiért nagyon kellett (volna) nekik a váltózár kulcsa"

Egészséges bizalmatlanság, hehe. A váltózár kulcsa nem másolható - hacsak nem valami Tuto-lakat van lánccal ráakasztva.

isti77 2008.02.08. 10:11:04

prokee: nem, Defend Lock. Lehet, hogy én vagyok túl gyanakvó, de amikor egy viszonylag egyszerű kérdésre nem tudnak magyarázatot adni (miért kell a kulcs?), akkor valóban bizalmatlan vagyok.

okleveles naiv 2020.05.21. 13:05:22

Volt egyszer egy japáni kisautóm, tán úgy 2014 körül. Rosszalkodott a váltója, elvittem egy jó hírű márkaszervizbe (igen, tudom, üssetek Batz papuccsal :D ) pesten az éles-sarok környékén.
Amikor beadtam, még új aksi volt benne, amikor elhoztam, akkor már egy olyan, aminek halotti bizonyítványa is volt.
Vehettem új aksit, de a szerviztapasztalat miatt el is adtam a verdát, és az esetleges későbbi autóvásárlások listáján is hátraszorult a márka.
süti beállítások módosítása