HTML

Autós átverések

Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy leleplezzük a magyarországi és külföldi autóvásárláskor történő csalásokat, szervizekben történt átveréseket, bolti-, és alkatrészvásárlási füllentéseket, hazugságokat. Ezen az oldalon nics kertelés, csak a kiábrándító és kemény igazság. Az okos ember más kárából tanul, ezért remélem a posztok olvasásával elkerülhetik a csalásokat, átveréseket. Szeretné saját tapasztalatait, kellemetlen élményeit megosztani? Küldje el e-mailben, mi pedig garantáltan megjelenítjük oldalunkon. autosatveresek@gmail.com

Friss topikok

Sérülés a mosóban

2008.01.27. 22:10 autosatveresek

"Egy bizonyos töltőállomáson üzemelő automata autómosó a mosás alkalmával letörte az autó gyári tartozékát képző pótféklámpát is tartalmazó légterelő elemet! A személyzet segítőkészen járt el, felvették a jegyzőkönyvet és továbbították a központba! Megnyugtattak, hogy 1-2 héten belül felveszik velünk a kapcsolatot, és egy szakértő segítségével kivizsgálják az ügyet. Amennyiben jogos kárigényt állapítanak meg, akkor kártalanítani fognak! Eddig minden rendben is lenne, csakhogy eltelt egy hónap és semmi sem történt! Nagy nehezen sikerült kiderítenem a központi illetékes telefonszámát, mert a töltőállomáson minden héten csak széttárták karjukat! Tehát felhívtam az illetékest és ő, idézem, "Elutasítottam, mert megrendezett volt!" Megkértem, hogy fejtse ki, mire annyit közölt, hogy szerinte, "nem volt elég spontán, amit a biztonsági kamera felvételén látott!"

Az eset úgy történt, hogy a beállást követően átadtam a személyzetnek a kártyát, és kimentem a mosó helységből. A személyzet elindította a mosást és elment. Én a mosó helység előtt tartózkodtam és egy csattanásra lettem figyelmes. Benyitottam a helységbe és amint megláttam, hogy mi történt, a vészleállítóval leállítottam a mosást és hívtam a személyzetet! Nem értem mi lett volna ennél spontánabb! Üvöltve kellett volna balhéznom vagy mi?
Arra hivatkozott még az úr, akivel beszéltem, hogy ez egy nem túl gyakori autó, ezért az autó hibája, mert lehetőséget adott a mosónak, hogy letépje az alkatrészt! Szó szót követett és annak köszönhetően, hogy nem hagytam lerázni magam, annyit mondott az ügyintéző, hogy "esetleg" a javítás költségét megtérítik! Új alkatrész beszerzését semmiképpen! Nem vagyok benne biztos, hogy az alkatrész javítható, mert ABS polylac műanyagból van, beágyazott fém rögzítőelemekkel, és ezek mind kitörtek! Ha elfogadom a javítást, és később a javított alkatrész ismét letörik, esetleg további kárt okoz, akkor már biztosan nem foglalkoznak velem! Pl.: ha ez a ragasztott légterelő leszakad közúti közlekedés során, és egy másik gépjármű szélvédőjében landol stb.
Ami még számomra nagyon meglepő, hogy nincs felelősségbiztosítása a hasonló jellegű károk okozására a töltőállomásnak!"

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autosatveresek.blog.hu/api/trackback/id/tr65314088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.01.30. 15:31:04

Na igen, nem túl gyakori autó.
Nekem volt egy 1986-os Saab 900-asom (az se túl gyakori, és hogy szerettem!), aminek az első szélvédője más kocsiknál szokatlan ívben görbül, ezért a budakeszi Shell kút mosójában a szárító kis híjján betörte, mert a szenzorok a két széléhez vannak közelebb és a görbület miatt nem érzékelték, hogy, középen az ereszkedés közben már hozzáér az ablakhoz, így csak egy karcolás esett rajta végül, persze a kutasok a vállukat vonogatták...
süti beállítások módosítása