HTML

Autós átverések

Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy leleplezzük a magyarországi és külföldi autóvásárláskor történő csalásokat, szervizekben történt átveréseket, bolti-, és alkatrészvásárlási füllentéseket, hazugságokat. Ezen az oldalon nics kertelés, csak a kiábrándító és kemény igazság. Az okos ember más kárából tanul, ezért remélem a posztok olvasásával elkerülhetik a csalásokat, átveréseket. Szeretné saját tapasztalatait, kellemetlen élményeit megosztani? Küldje el e-mailben, mi pedig garantáltan megjelenítjük oldalunkon. autosatveresek@gmail.com

Friss topikok

Ez egy ilyen autó !?

2008.01.11. 23:55 autosatveresek

"8 hónapja vettem egy ignist, 3 km volt benne. (de minek?!) Már ez első megtett 47 km után (lakhely és szalon közti távolság) a téli gumi felrakása során kiderült, hogy az egyik gumiharang lyukas, mert nyomta a zsírt magából. Ez a vásárlás napján volt. Betelefonáltam a szervizbe, hogy tudjanak róla, és hogy másnap viszem kicseréltetni. A helyszínen azt a megállapítást tették, hogy igazam van, és hogy ezt egy kő okozhatta, (megjegyzem autóúton jöttem vele haza) de sajna ezt csak féltengelycserével lehet kicserélni. Igen ám, de mindez az én költségem (70 E Ft) mert kő okozta. Győzködtem őket, hogy ez annyira az én hibám, mint az övéké, hiszen 3 km volt az autóban mikor elvittem, így ez náluk is történhetett. Ez se nagyon akarták elfogadni, úgyhogy elővettem harcias természetem és elkentem a szájukat rendesen, így garanciába megcsinálták. De nem is ez a lényeg, hanem, hogy később az 1000 km-es ellenőrzésnél megjegyeztem , hogy jó lenne ha megnéznék a váltót, mert a lükvercet (nem tudom jól írtam e?)"(Rückwarts)" nehezen veszi, recseg, ropog, vagy csak 10.-re veszi be és ez rohadt ciki amúgy is, nem még egy fordulásnál. Erre az volt a válasz, hogy ezzel nem tudunk mit csinálni, mert ez egy ilyen autó!!!!!!!!!!"

www.panaszfal.hu

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autosatveresek.blog.hu/api/trackback/id/tr27294113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pippo 2008.01.13. 19:53:03

A 3km állítólag a gyárban kerül bele. De az a duma, hogy ez egy ilyen autó, azért durva! Cső

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.01.22. 19:04:19

"3 km volt benne. (de minek?!)"

Itt valami titok lappang !

Mindenki tudja, hogy a gyárban két-két acélrudat dugnak a küszöbökön át, és oldalanként két-két szumo-birkózó viszi végig kézben a gyártósoron.
Amikor kész, villástargoncával alányúlnak, és azzal teszik a vonatra. A vonat direktben tolat be a kereskedésbe vezető iparvágányra, amelynek rakodórámpája már a szalon üvegfalán belül van :)

Egyébként meg: ha a váltó tényleg (=TÉNYLEG) ennyire nem veszi a rükit (kuplungpedál tövig nyomva, gumiszőnyeg nincs alászorulva, stb...), akkor keress meg mélben, valószínűleg tudok segíteni.

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.01.22. 19:22:12

rükverc (mert Rükwärts a német szó)

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.01.22. 20:24:15

"lükvercet (nem tudom jól írtam e?) nehezen veszi"

Hátramenet ? :D

Winston Smith 2008.01.22. 21:31:38

"rüCkwärts", ha már németezünk...

bk 2008.02.12. 14:50:05

Sziasztok!

n ekem igaz, egy 1,5 éves Ignisem van, de a lükverc (én így írom) nekem is hasonló gondokat okoz. Kedves prokee! Esetleg nekem is tudnál segíteni, mi lehet vele. Nekem is kb. néha olyan 10. alkalommal eszi meg, addig pedig darálja a fogaskerekeket. Mi lehet a baj? Válaszokat előre is köszönöm!
ÜDV: BK
süti beállítások módosítása